RFID Lab Finland jäsenyys

RFID Lab Finland ry on Suomen ainoa etätunnistustekniikan kaupalliseen hyödyntämiseen erikoistunut yleishyödyllinen toimija. Tehokas verkostomme tuo yhteen etätunnistustekniikan ratkaisuntuottajat, hyödyntäjät sekä muut etätunnistuksesta kiinnostuneet. Jäsenyys tarkoittaa yrityksellesi toiminnan tehostumista ja uutta liiketoimintaa!

Nyt on mahdollisuus kokeilla jäsenyyttä veloituksetta. Kokeilujäsenyys katkeaa automaattisesti, jos et halua jatkaa jäsenenä!

Kysy kokeilujäsenyyden edut ja palvelut info@rfidlab.fi

rfidlabin jäsenyys kuvituskuva

Verkostoja, markkinointia, asiakkaita, tietoa ja osaamista

RFID Lab Finland ry:n jäsenyys tuo mukanaan monia etuuksia, jotka edistävät yrityksesi markkinointia, asiakashankintaa sekä verkostoitumista. Jäsen saa helposti apua ja yksilöllistä lisätietoa RFID-tekniikasta, sen kehityksestä ja mahdollisuuksista. Jäsen on osa Suomen etätunnistusalan verkostoa ja voi vaikuttaa yhdistyksen toiminnan kehittämiseen.

Hyötyjä jäsenenä olemisesta muun muassa:

• Konsultointi - Yhdistys tarjoaa kaikille jäsenilleen yksilöllistä konsultointia tunnistustekniikkaan ja liiketoimintamalleihin liittyvissä asioissa.
  • Kehityshankkeisiin osallistuminen - Jäsenorganisaatio voi osallistua RFIDLabin luomiin hankkeisiin, joilla edistetään RFID-teknologian käyttöönottoa.
  • Näkyvyys - Jäsenorganisaatio on näkyvillä kaikessa RFIDLabin toiminnassa, verkkosivuilla Suomen etätunnistusalan toimijoiden listalla, tiedotuksessa sekä tapahtumissa.
  • Tapahtumat - Jäsenorganisaatioilla on mahdollisuus tuottaa ohjelmaa sekä osallistua näytteilleasettajana yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin, konferensseihin ja seminaareihin.
  • Koulutus - Jäsenorganisaatioiden henkilökunta saa aina alennuksen RFIDLabin järjestämiin koulutuksiin sekä 1-2 kpl ilmaispaikkoja vuosittain.
    Jäsenet voivat myös ostaa edullisen koulutuspaketin henkilökunnalleen.
  • Verkostoituminen - Yhdistyksen jäsenenä tapaat ratkaisuntuottajia ja asiakkaita jäsenten kevät- ja syyskokouksissa sekä voit osallistua toimiala- tai teknologiaryhmien työskentelyyn ja tapaamisiin.
  • RFID-asiantuntemus - Jäsenenä pysyt kartalla alan suunnasta ja tuulista. Luomme ja välitämme tietoa tunnistustekniikan alalta jäsenillemme.
  • Edunvalvonta - Seuraamme alaa koskettavaa lainsäädäntöä ja standardointia. Pyrimme vaikuttamaan niihin siten, että etätunnistustekniikalla voi tehdä laajamittaista turvallista ja kannattavaa liiketoimintaa.
  • Business leadit - RFIDLab neuvoo vuosittain satoja etätunnistustekniikan hyödyntämisestä kiinnostuneita yrityksiä, joista osasta kehittyy jäsenistölle lähetettävä business lead.
rfidlab kuvituskuva

Jäseneksi liittyminen

Yhdistys ottaa mielellään uusia omistajajäseniä!

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen yritys tai yhteisö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Jäsenet hyväksyy yhdistyksen hallitus. Jäsenyyttä haetaan täyttämällä hakemuslomake ja lähettämällä se yhdistykseen info@rfidlab.fi.

Hakemukset käsitellään seuraavassa mahdollisessa hallituksen kokouksessa. Jäsenyys astuu voimaan välittömästi hallituksen hyväksymisen jälkeen.

Vierailu yhdistyksen demohuoneessa ja tapaaminen henkilökunnan kanssa ennen jäsenyyden hakemista on suositeltavaa.