Jäsenet

RFID Lab Finland ry on Suomen ainoa etätunnistustekniikan kaupalliseen hyödyntämiseen erikoistunut yleishyödyllinen toimija. Tehokas verkostomme tuo yhteen etätunnistustekniikan ratkaisuntuottajat, hyödyntäjät sekä muut etätunnistuksesta kiinnostuneet. Jäsenyys tarkoittaa yrityksellesi toiminnan tehostumista ja uutta liiketoimintaa!

Aksulit

Aksulit auttaa yrityksiä tehostamaan heidän vaihto- ja käyttöomaisuuden hallintaa monipuolisten järjestelmien avulla.

Bonwal

Bonwal on mobiilipalveluja- ja sovelluksia suunnitteleva ja toteuttava yritys. Palvelumme avulla voit luoda ja hallinnoida mobiilipohjaisia sisältöjä ja palveluja.

GS1 Finland

GS1 Finland on osa maailmanlaajuista GS1-organisaatiota, joka on vahvasti läsnä sinunkin arjessasi: kaikkialla tunnetun GS1-viivakoodin tuttu piippaus kuullaan muun muassa kauppojen kassoilla joka päivä yli 6 miljardia kertaa ympäri maailman.

Helsingin kaupunginkirjasto

Helsingissä kirjasto on lähellä. Sen takaavat 37 toimipistettä ja kaksi ympäri kaupungin kulkevaa kirjastoautoa.

Idesco

Idesco Oy on RFID-teknologian asiantuntija yli 30 vuoden kokemuksella. Tuotteitamme ovat RFID-lukijat ja -tunnisteet, matkapuhelimella sisäänpääsyn mahdollistavat mobiilitunnistusratkaisut, järjestelmiä ohjaavat kontrollerit ja RFID-lukijan sisältävät kosketusnäyttöpäätteet.

ifm electronic

ifm electronic tarjoaa rfid-ratkaisuja teollisuuden tarpeisiin. Myös IP-suojausluokitellut lukijat vaativiin olosuhteisiin. LF / HF / UHF -lukijat useilla rajapinnoilla.

Innovoi

Innovoi Oy on RFID-tunnisteiden suunnitteluun erikoistunut yritys. Tarjoamme NFC ja UHF / RAIN RFID tunnisteiden suunnittelua vaatimusmäärittelystä prototyyppitunnisteisiin.

Limowa

LIMOWA on valtakunnallisesti toimiva logistiikan kehittämis- ja yhteistyöverkosto. Toiminnassamme on mukana logistiikan ammattilaisia monelta eri sektorilta. Meitä kaikkia yhdistää halu nähdä logistiikka kilpailuetuna sekä tahto ja kyky kehittää suomalaista logistiikkaa entistä kilpailukykyisemmäksi.

Logy

LOGY on hankinnan ja logistiikan innovatiivisten ja aktiivisten osaajien yhdistys. Vahvistamme alan osaamista, arvostusta ja yhteiskunnallista merkitystä sekä vauhditamme organisaatioiden kilpailukykyä.

Riffid

Olemme vuonna 2010 perustettu teknologia-alan palveluyritys. Toimimme laaja-alaisesti radiotaajuisen tunnistustekniikan eli RFID:n ympärillä.

Fimatic Oy
palvelee asiakkaidensa logistiikka- ja tuotanto-organisaatioiden järjestelmätoimitusten suunnittelussa ja toteutuksessa. Työskentelemme myös järjestelmätoimittajien asiantuntijana vaativissa asiakasprojekteissa. Asiakkaamme ovat merkittäviä valmistavan teollisuuden ja logistiikan yhtiöitä.

Nordic ID Oy

Since 1986 customers around the world have turned to Nordic ID for the most reliable and user-friendly RFID asset tracking solutions. Our cloud platform offers them real time insights on their asset flow, even for the lifecycle of every single item.
Nordic design and engineering means that our solutions are based on the needs of our customers and easy to use. You can trust that we understand what matters to you.
Our teams work with companies of every size to track items, manage inventories in real-time, and increase customer satisfaction.