RFID/NFC tuotteissa, pakkauksissa ja markkinointiviestinnässä -koulutus 26.4.2018

Koulutuksessa käsitellään RFID:n ja NFC:n hyötyjä ja mahdollisuuksia markkinointiviestinnässä. Mitä uutta etätunnistus antaa esim. suoramainonnan, brändin hallinnan, pakkauksien ja monikanavaisuuden (omni channel) saralla – miten kuluttaja voi varmistua tuotteiden aitoudesta ja antaa välittömästi palautetta?

Tunnistat RFID:n mahdollisuudet parantaa asiakaskokemusta ja -uskollisuutta sekä opit, miten luot lisäarvoa tuotteisiin ja palveluihin.

Tilaisuus sisältää etätunnistuksen perusteiden lisäksi runsaasti erilaisia toteutuksia Suomesta ja maailmalta. Kouluttajan lisäksi kuulemme alan johtavia asiantuntijoita. Koulutus on suunnattu mm tuotteiden ja palveluiden kehittäjille, kaupan alan ammattilaisille, markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoille, pakkaussuunnittelijoille ja tuotepäälliköille.

Aika:
26.4.2018 klo 9.00–16.00

Paikka:
RFIDLab Finland ry, Vantaan Technopolis, Teknobulevardi 3-5, 01530 Vantaa

Hinta:
595 € + alv 24 %, hinta sisältää lounaan, kahvitukset sekä kurssimateriaalin.
Yhdistyksen jäsenille koulutus jäsenetuhintaan.

Ilmoittautumiset 19.4. mennessä
sähköisellä lomakkeella tai sähköpostitse ilmoittautumiset[at]rfidlab.fi

Huom. Koulutus järjestetään pienryhmissä, joten paikkoja on rajoitetusti. Varaa omasi heti!

Kouluttajana toimii RFID Lab Finland ry:n teknologiapäällikkö Sami Isomäki. Kuulemme myös muiden asiantuntijoiden puheenvuoroja.

Koulutusseminaarin sisältö:

  • RFID-tekniikan perusteet
  • NFC-tekniikan perusteet
  • RFID monikanavaisuuden (omni channel) mahdollistajana
  • Mainonta
  • Ulkomainonta
  • Kuluttajakokemus
  • Käyttöoppaat
  • Takuu
  • Palautukset
  • Tuoteväärennösten esto
  • Kanta-asiakkuudet
  • Kampanjat
  • Paikkatieto

Vierailevat asiantuntijat:

  • ”Eroon paperinipuista – esitteet NFC:llä digitaaliseksi”, Antti Puoliväli, Aksulit Oy
  • (mahdolliset muut asiantuntijat vahvistetaan myöhemmin)

RFIDLab Finland ry varaa oikeuden ohjelman muutoksiin.