RFID/NFC tuotteissa, pakkauksissa ja markkinointiviestinnässä -koulutus 16.11.2017

Koulutuksessa käsitellään RFID:n ja NFC:n hyötyjä ja mahdollisuuksia markkinointiviestinnässä. Mitä uutta etätunnistus antaa esim. suoramainonnan, brändin hallinnan, pakkauksien ja monikanavaisuuden (omni channel) saralla – miten kuluttaja voi varmistua tuotteiden aitoudesta ja antaa välittömästi palautetta?

Tunnistat RFID:n mahdollisuudet parantaa asiakaskokemusta ja -uskollisuutta sekä opit, miten luot lisäarvoa tuotteisiin ja palveluihin.

Tilaisuus sisältää etätunnistuksen perusteiden lisäksi runsaasti erilaisia toteutuksia Suomesta ja maailmalta. Kouluttajan lisäksi kuulemme alan johtavia asiantuntijoita. Koulutus on suunnattu mm tuotteiden ja palveluiden kehittäjille, kaupan alan ammattilaisille, markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoille, pakkaussuunnittelijoille ja tuotepäälliköille.

Aika:
16.11.2017 klo 9.00–16.00

Paikka:
RFIDLab Finland ry:n demohuone, Vantaan Technopolis, Teknobulevardi 3-5, 01530 Vantaa

Hinta:
595 € + alv 24 %, hinta sisältää lounaan, kahvitukset sekä kurssimateriaalin.
Yhdistyksen jäsenille koulutus jäsenetuhintaan.

Ilmoittautumiset 14.11. mennessä
sähköisellä lomakkeella tai sähköpostitse ilmoittautumiset[at]rfidlab.fi

Huom. Koulutus järjestetään pienryhmissä, joten paikkoja on rajoitetusti. Varaa omasi heti!

Kouluttajana toimii RFID Lab Finland ry:n teknologiapäällikkö Sami Isomäki. Kuulemme myös muiden asiantuntijoiden puheenvuoroja.

Koulutusseminaarin sisältö:

  • RFID-tekniikan perusteet
  • NFC-tekniikan perusteet
  • RFID monikanavaisuuden (omni channel) mahdollistajana
  • Mainonta
  • Ulkomainonta
  • Kuluttajakokemus
  • Käyttöoppaat
  • Takuu
  • Palautukset
  • Tuoteväärennösten esto
  • Kanta-asiakkuudet
  • Kampanjat
  • Paikkatieto

Vierailevat asiantuntijat:

  • ”Eroon paperinipuista – esitteet NFC:llä digitaaliseksi”, Antti Puoliväli, Aksulit Oy
  • ”NFC-tunnisteiden käyttöönotto”, Pauli Tossavainen, ToP Tunniste Oy
  • ”Älypakkaukset ja Brand Integrity”, Ari-Veli Starcke, Starcke Oy
  • ”Tapahtumatuotannon Klondike on täällä – Oletko mukana datan kultaryntäyksessä? NFC/RFID:n käyttäminen tapahtumatuotannossa ja markkinoinnissa.”, Juha Petteri Falck, CEO, mFabrik
  • Tekesin tietoisku: ”Rahoitus digitaalisuuden hyödyntämiseen liiketoiminnan kehittämisessä”, Kari Inberg, asiantuntija, TEKES

Peruutusehdot: Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumisen voi perua 7 päivää ennen koulutuksen alkua, jolloin peritään 50 % koulutuksen hinnasta. Jos peruminen tapahtuu ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen tai henkilö jättää tulematta tilaisuuteen, peritään koko osallistumismaksu ellei ilmoittautuneella ole esittää lääkärintodistusta poisjäännin syyksi. Ilmoittautumisen voi myös siirtää toiselle henkilölle ilmoittamalla uudet osallistujatiedot 7 päivää ennen seminaarin alkua. Kaikista osallistumiseen liittyvistä muutoksista pyydetään ilmoittamaan sähköpostitse osoitteeseen ilmoittautumiset[at]rfidlab.fi.

RFIDLab Finland ry varaa oikeuden ohjelman muutoksiin.